I helgen va vi till utställning i Nås. Bodde med familjen Åsander i stuga i Säfsen, himla trevligt ställe
Under helgen sålde vi även på utställningen med butiken Joppe&co
Tyvärr regnade det i 2 dagar, men trevligt hade vi ändå
We Wow Always Ready "Redo"
Öppenklass Excellent med CK
Bästa hane (ja inte så svårt när han var ensam)
BIR
Nordic show cert
Oplacerad i grupp 2 final
Karma
Veteranklass Excellent med CK
Bästa tik
BIM
Bästa veteran
Nordic veteran cert
Oplacerad i veteran final